15 Aralık 2013 Pazar

KENDİMİ KÖYDE HİSSETTİM.

                                                           MANDALİNA AĞACI

                                                                     ZEYTİN AĞACI



                                                              KIŞIN GÜZELLİKLERİ
                                                              BAHÇENİN KIŞ HALİ
          Hafta içi sabah kışa geldiğimiz için uyanmakda zorluk çekerim. Bu sabah erkenden uyandım uyuyamadım annemin yanına yattım yine uyuyamadım.8,30 geçerken halamı arada ona kahvaltıya gittik pendik ve kartal köprüsü arasında yaşıyor.Daha sonra kartalda havacılar sitesine gittik bir aile dostumuzu ziyarete.bu güzel fotoğraflarıda orada çektim.Mandalina ,nar ve zeytinleri görünce istanbulun göbeğinde böyle güzellikleri görünce şaşırdım. Havacılar sitesi doğal yeşillikler içince 2 katlı binaların çevresinde bir dönüm arazisi olan bir site.
      Son dönemde dizi çekimlerinin yapıldığı yer.Karadayının bir sahnesi ,Ben onu çok sevdim dizisi ve daha öncede ali kaptanı erkan petek karanın oynadığı dizi.
               BU SİTENİN DOĞAL GÜZELLİKLERİ HİÇ BOZULMASIN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder