11 Şubat 2013 Pazartesi

AİLECEK HASTAYIZ



  Bu yıl hastalıklar kısa sürmüyor.3Haftadır kardeşim hasta iğne ve ilaç kullandığı halde tam olarak kurtulmadı.
   Geçen hafta pazar günü evde ikimizde hasta yatıyorduk.Hasta tam olmadan ilaç kullanmaya başladım. perşembe günü yine çok halsizdim.Akşam doktora gittim.Daha doğrusu arkadaşım geldi eve o götürdü zorla desem daha doğru olur.Altıntepedeki kızılaya kızılayın doktorları çok iyi ve ilgililer.

Doktor 4 iğne iğnenin hapını ,öksürük şurubu ,ağrı kesici ve başka bir tane daha ilaç verdi .İğneler sabah akşamdı.Vücut halsizliğim kalmadı fakat öksürük krizim devam ediyor.Öksürük tutunca bitmek bilmiyor.

Tabiki ben ve kardeşim hasta olunca annemde hasta oldu .Oda ilaç kulanıyor .Ailecek hastayız.Bol bol zencefilli, ballı,limonlu çay yaparak içiyoruz.


Umarım kısa sürede öksürükten kurtulurum.Teyzem safra kesesi ameliyatı oldu bakmaya gidemedim.Halam da kalçasına platin katıldı hastanede yatıyor onun yanında kalacaktım.Hasta olduğum için bakmaya dahi gidemedim.

  ÜÜÜFFFF sıkıldım bu hastalıktan yaaa....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder