27 Ağustos 2012 Pazartesi

BAYRAM GEZMEMİZ


Bayramın 1. günü kardeşimle beraber karasuya gittik . Bu bayram amcaların ,teyzelerin ,sevdiklerimin değer verdiğim herkesi sıradan aradım.Arada bir bayram olduğunu hatırlatmak lazım.
   1.günü akşamı teyzemin oğlu ve gelini karasuya geldiler.B u fotoğraf 2. günü akşamı sahilde çekildi .Luna parkta çarpışan arabalara bindiler ben binmedim herkesi ikna ettimgondola bindik önce çok zevkliydi fakat tam tepeye gelince resmen eziyet oldu düğme olsada basınca insek dedik.Teyzemmin gelinin bir ara düşeceğini sandım çok kormuştu inince herkese deniz kenarında çay ısmarladım.Ogülmede korku ile karışıktı kardeşim süper taklidimi yaptı çok güldük yüzümüzden gülümseme hiç eksik olmasın.
  Yan tarafda CİMİLLİ İBO konseri vardı zekle türkülerine eşlik ettik.çok eğlendik.yöresel bir sanatçıda vardı oflu devamını hatırlayamıyorum.Misafirlerim ve kardeşim salı günü döndüler.
Akşam kocaaliye  amcamın kızının yanına fındık bahçesine gittim, sonra eve geçtik.
    Çarşamba ve perşembe günü hazırımı şemsiyemi aldım sahilde güzelce güneşlendim süper bronzlaştım.
  Bir gelişme oldu gibi tam netleşince sizlerlede paylaşacağım.Şimdilik gizli kalsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder