31 Ocak 2012 Salı

NİSA YAĞMUR VE BEN



    Kız halaya benzer derler benim yeğenimde aynı ben.Ben 35 yaşındayım o 5 yaşında aramızdaki benzerliklerimiz.

1)  İkimizde makyaj yapmayı seviyoruz.
2)  Görünmeyen ruj ve far makyaj değildir.
3) Topuklu ayakkabı ve terlikler % 100 tercihimiz.
4)  Biraz süslü kokanayız.
6)  Bir kişiyi özlediğimizde küseriz konuşmayız.
7 )El işi becerilerimiz çok iyidir.
8) Benim yaptıklarımın aynısı ister ve yapar.
9) O oynamayı sever bu konuda büyük halaya yani benim halama benzemiş.
10 ) Paylaşmayı benim gibi sever
11 ) İkimizde evin tek kızıyız.
12) Alışverişe bayılırız.
13) Beraber çok zaman geçiririz.
14 ) Kıskanç bana bu konuda hiç benzememiş.
15) Deniz ,kum, güneş üçlüsü tercihimiz.Ben deniz görmeden yaşayabileceğimi düşünemiyorum.
16) İyiki NİSA YAĞMUR doğmuşsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder