14 Aralık 2011 Çarşamba

BUNALIM TAKILMAK


    Kış geldiği için canım sıkkın ,içim daralıyor, kendimi mutsuz ,huzursuz hissediyorum.Bana gelmiş olan bu durum psikolojimi bozuyor.
    Evlenerek ev hanımı olmak istiyorum.Eşimi sabah işe göndermek, daha sonra uyuyarak geç uyanmak,kahvaltıdan sonra komşuma kahve içmeye gitmek, Arabamda olacak tabiki çocuğumu okula götürmek okuldan almak, arkadaşlarımla gezmek kocalarımızı çekiştirmek istiyorum.15 günde veya ayda bir evime temizlikçi kadında gelecek ,haftada bir gün dışarıdan  yemek siparişi vereceğim tabiki. Eşime istediğimin en iyisini aldırmak dahil olacak.

   Dışarıdan ger şey güzel görünür içini kimse bilmez sadece sana  ödediği parayı gözü görür.Emeğinin karşılığını alabilirsen tabiki iyi işin de yolunda giderse.

    Ev hanımlarının dediğini duyar gibiyim çalışıyorsun kendi paranı kendin kazanıyorsun.Bu aralar bunaldım biraz kira,telefon,cep telefonu,su,elektrik,bağkur,vergi, spotaj,geçici vergi,internet  kredi kartı her ay taksit gibi öde öde bitmiyor bunlar olmasa güzel olurda.

   OOOFFFF  OFFFF OOOFFFFFFFF.
  

2 yorum:

  1. ahh canımm ben evliyim 18 senedir bi fiil çalışıyorum bazen bende senin gibi düşünüyorum geç uyanmak, kahvaltı keyfi yapmak ..vs şimdi işim sonlanmak üzere alışkanlık mı nedir şimdiden ne yaparım diyorum ama belkide çok hoşuma gidecek kimbilir:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. İşimi severek yapıyorum kışın bunalım takılıyorum marta kadar arasıra böyle devam eder.

    YanıtlaSil