7 Aralık 2011 Çarşamba

ALTIN TAKILARIM


      Benim çevrem altın takı sevdiğimi bilirler altın olsun isterse çamur içinde olsun öyle beyaz altında sevmem görünce gümüş görmüş gibi oluyorum.Yeşil, ve sarı altın terciğimdir. 3ay önce sahibinden .com a arkadaşımın arabasını satmak için koymuştum.Bayramdan önce arabayı sattım.Arkadaşım istediğim fiyata satarsa bana komisyonumu vereceğini söylemişti anlımın teri bileğimin hakkıyla arabayı sattım .Dün komisyonumu alınca kuyumcumuzun yolu tuttuk.Bileğimdeki künyeyi beğendim ve yanındaki küpeyi aldım.Komisyonum yetmedi üstünü arkadaşım tamamladı.
 
Bir kez daha anladımki altın takıya bayılıyorum ve takı alınca mutlu oluyorum moralim yerine geliyor.


İleride evleneceğim kişi düşünsün bana alacağı altınları aklına gelince rüyaları kaçar galiba.


  BOL BOL BOL İŞ ve ödemeler dışında para kalırsa kuyumcunun yolunu tutmak kalır geriye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder