20 Kasım 2011 Pazar

Pazargünüm

      Kahvaltı yaptıktan sonra kadıköye annemle beraber bana siyah hırka almak için gittik.Fotoğraflarda göründüğü gibi bay,bayan terlik ve ince penye hırkabluzda aldık bu günün ganimetleri bunlar tabiki bizim evin ve iş yerimin olmazsa olmazları arasında bulunan tütsülerde aldık.Çok gezdik ayaklarım resmen şiştiler .
    Daha sonra dönüşte yüncümüze uğradım 3 tane kahve rengi kristal yün aldım. Tener börek ve pide salonundan pide , marketten doğuş çay olmazsa olmazım demleme çay tatında fincan poşeti  tavsiye ederim.Çay ve pide fazlından sonra iş yerimin camını ve ön tarafını deterjanla temizledim.
  Kırtasiyeleri dolaştım çok uzun yıllardır kumaş boyası yapmıyorum  boyalarım çok var ve yoğunlaştılar.Sıvı haline getirmek için boya suyu olduğunu biliyordum yanlışmı biliyorum bilgisi olan varmı? Benide bilgilendirirmisiniz yoksa su ile sıvılaştırmak işe yararmı? İYİ GECELER görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder