26 Eylül 2011 Pazartesi

TAKSİLER

      İki hafta önce arkadaşım bana kahvaltıya geldi .Gelirken taksi ile geldi  giderken yine taksi ile gidecekti yakın olan taksi durağından taksi çağırdım gideceğimiz yeride söyledim.Arkadaşım 5tl ye geldi Giderken 8tl istemiş şöför itiraz edince 7tl almış .2saatte 3 lira fark durağı aradım itiraz ettim durak sorumlularından diğeri durakta taksi metreyi açtırmış .Her durakta taksi metre kapıda açılır diye yazar ve doğrusuda odur.Ben ve arkadaşım TÜRKİYE ŞÖFÖRLER VE OTOMOBİLCİLER DERNEĞİne şikayet ettik.İstanbul büyük şehir belediyesinin de ulaşım bölümünede şikayet edile biliyor.Uyarı ve tekrar şikayetlerde ceza alıyorlar.
  İşini çok düzgün yapan kişilerde var her meslekte olduğu gibi çürük elmaları ayırmak gerekli aralardan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder